23 lutego 2012

PRISCILLA GALLERY

Pracując przy projekcie Cashmere Street Fashion, podczas swojej podróży do Poznania odwiedziłam vintage shop Priscilla Gallery. Znajduje się przy ul.Wielkiej i jest prowadzony przez przeuroczą Moniką i Kasię, którą możecie znać z bloga Katarzyna Smok Sm . Na potrzeby tej sesji dziewczyny udostępniły nam swój  sklep.While working on the Cashmere Street Fashion project, during the trip to Poznań, I visited Priscilla Gallery vintage shop. It is located at Wielka St. and managed by charming Monika and Kasia, who you might know from the Katarzyna Smok Sm blog. For the purpose of this session, the girls shared their shop with us.

Do Priscilli udałam się razem z Zosią i jej siostrą Zuzą, które fotografowaliśmy na blog Cashmere. Ich zdjęcia niedługo się ukażą, także zachęcam do zaglądania tam.

I went to Priscilla along with Zosia and her sister Zuza, who we photographed for the Cashmere blog. Their pictures are about to appear, so I encourage you to peek in.

Na koniec kilka zdjęć wspaniale urządzonego miejsca jakim jest ten vintage shop, a na jednym z nich mój uroczy fotograf ;).

Finally, some pictures of our newly decorated space, that is the vintage shop, and in one of them my lovely photographer;).

Photos by Szymon Brzóska
Skirt- sh
Scarf- Terranova
Dress- H&M
Jacket- Atmosphere
Bag-Bershka
Shoes- Asos
Earrings- W. Kruk

Dołącz do dyskusji! 36 komentarzy

  1. twój uroczy fotograf z uroczym aparatem uroczo odbija się w lusterku i w dodatku ma uroczą stylówę – ten moherowy beret! lowe lowe <3

    Odpowiedz
  2. Ładny ubiór. Jednak najbardziej podobają mi się zdjęcia, szczególnie te w obrazkowej ramce.

    Odpowiedz
  3. kocham to wnętrze i wyznaję publicznie kocham Smoka!!!

    Odpowiedz
  4. Super fotki!!!!!!! Miło było poznać zapraszamy częściej ;):) Kaya! Aj low ju tu!!!!!

    Odpowiedz
  5. fajne miejsce, świetny wystrój. 🙂 a zdjęcia super!

    Odpowiedz
  6. Patrząc na Twój zestaw po raz kolejny przekonałam się, ze spódnice maxi są genialne, jednak ja sama wciąż nie mogę się odważyć i zakupić sobie takiej! świetne zdjęcia 🙂

    Odpowiedz
  7. Świetne wnętrze, zdjęcia z ramką są najlepsze 🙂

    Odpowiedz
  8. fotki są przepiękne, a aranżacja wnętrza zachwyca.
    no..i cudowne buciki!

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    Odpowiedz
  9. buty i kopertówka są rewelacyjne 🙂 świetna sesja, pozdrawiam

    Odpowiedz
  10. pomijając piękne zestawy zazdroszczę kreatywności na zdjęciach, zawsze podziwiam! 😉

    Odpowiedz
  11. Jak zwykle przepiękne i niebanalne zdjęcia;) Fantastycznie wyglądasz i masz świetny styl;)

    Odpowiedz
  12. Fantastyczne miejsce ;-))

    Odpowiedz
  13. Super spódnica.Zdjęcia jak zawsze piękne! Zapraszam do siebie ;]

    Odpowiedz
  14. Super PAulina! brawo!! fajna stylizacja i super zdjęcia!!! bardzo mi sie podoba :))

    Odpowiedz
  15. A na jednym zdjęciu widzę Thrillera od Michaela Jacksona i tutaj oooogrooomnyyy plus. Ogólnie zdjęcia z ramkami najlepsze, niby nic, a efekt bardzo fajne 😀

    Pozdrawiam serdecznie!

    Odpowiedz
  16. Fajny blog! Stylizacja fajna, ale spódnica Ci nie pasuje. Pogrubia Cię i skraca. Podoba mi się natomiast kurteczka i szalik.

    Helpwithfashion.blogspot.com

    Odpowiedz
  17. wnętrze sklepu wygląda genialnie! bardzo ładny zestaw i śliczne zdjęcia :))

    Odpowiedz
  18. fakt ,to super miejscówka 😀

    Odpowiedz
  19. jak zwykle czarujesz *.*

    <3

    Odpowiedz
  20. świetne zdjęcia;) genialny wystrój sklepu

    Odpowiedz
  21. Ladny ubior, powstrzymalas sie od dziwacznych poz, tym razem dalas rade:)

    Odpowiedz
  22. Ahhh zawsze podziwiam Twoje zdjęcia i Szymona, że daje radę prowadzić tego bloga razem z Tobą ! 🙂
    Wyglądasz świetnie jak zawsze :*

    Odpowiedz
  23. fajnie wygladaja bluzka i torebka w tej stylizacji 🙂

    Odpowiedz
  24. Cześć, może moje pytanie wyda Ci się trywialne, ale dla mnie to ważna sprawa. Czy Ty na zdjęciach zawsze masz rajstopy, czy czasem pozujesz w gołych nogach? Bo albo masz cieliste rajstopy albo nie masz ich wcale (tak przynajmniej wygląda). Pozdrawiam. Kasia 99.

    Odpowiedz
  25. Kasiu mam cieliste, bardzo jasne rajstopy (w kolorze mojej skóry). Nie wyobrażam sobie chodzić o tej porze roku bez nich. Pozdrawiam serdecznie:).

    Odpowiedz
  26. wnętrze tego vintage shopu jest niesamowite 🙂

    Odpowiedz
  27. Uwielbiam zdjęcia z lustrem 🙂

    Odpowiedz
  28. Nie mogę sie napatrzyć jak pięknie zrównoważyłaś spódnicę kominem 🙂 Jak dla mnie każdy element tej stylizacji jest świetny 🙂 Zazdroszczę takiej urody 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz